عشق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





روز مرد

سلام،امروز روز مرد امین تو تنها مردی هستی که تو زندگیم بهش دل بستم

عشقم دلم  می خواد هر چی که دارم و ندارم بهت بدم به عنوان هدیه روز مرد

اما فکر می کنم این چیزا واسه ی تو خیلی کمه  و لیاقت تو خیلی بیشتر از

این جور چیزاست پس جونو روحمو بهت می دم چون چیزه دیگه ای ندارم که

تقدیمت کنم عشقم دوست دارم و امیدوارم همین اندازه که من دوست دارم

تو هم دوسم داشته باشی عشقم

عشق تموم زندگیم روزت مبارک

                                                             دوست دارم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط آرسا در 13:9 | |